نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

ملیکا میرحسینی: با اشتباهات فردی و داوری قهرمانی از دست رفت

  • کد خبر: ۱۸۶۰۸۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
ملیکا میرحسینی: با اشتباهات فردی و داوری قهرمانی از دست رفت
ملی‌پوش تکواندو زنان در خصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ملیکا میرحسینی ملی‌پوش تکواندو زنان درخصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: در وزن ۶۷_ کیلوگرم همیشه حریف‌های قدری حضور دارند برای همین مبارزه در این وزن همیشه دشوار است.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که موفق شدم مدال برنز این بازی‌ها را کسب و دست پر به خانه برگردم، اما این نتیجه‌ای نبود که خودم را برای آن آماده کرده بودم و به بهتر از برنز فکر می‌کردم.

وی اضافه کرد: ورزشکار بی تجربه‌ای نیستم دوره گذشته هم در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتم هر چند در مقایسه با جاکارتا یک پله صعود کردم و این دوره صاحب مدال شدم، ولی دلم میخواست مدال طلای این بازی‌ها را به دست بیاورم.

میرحسینی در ادامه خاطرنشان کرد: من به یک اشتباه کوچک فینال را از دست دادم. ورزش همین است یک روز برنده هستی و یک روز بازنده، هر چند تلاش من کسب مدال خوش‌رنگ‌تری بود، ولی اشتباهات فردی خودم و داوری‌ها اجازه نداد به هدفم برسم.

ملی‌پوش تکواندو زنان در پایان گفت: سخت‌ترین بازی من مبارزه مقابل حریف اردنی بود البته اگر بالا می‌آمدم حریف چینی هم پای فینال می‌توانست رقیب سختی برایم باشد. مقابل نماینده ازبکستان هم کارم آسان نبود و داور هم قضاوت خوبی نداشت. مشت‌های من اکثرا امتیاز می‌گیرند، ولی در این بازی داور فقط به یک مشت من امتیاز داد. اکثرا داوری‌ها تا این لحظه بیشتر به سود میزبان بوده که اتفاق خوبی نیست.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->